Gå til hovedindholdet
MENU
Aula_close Layer 1

Madordning på Østerhåbskolen

Madordning på Østerhåbskolen

Østerhåbskolen samarbejder med SKOLEMUMS fra 1. januar 2024. 

Hos SKOLEMUMS er det kokke og bagere, der laver maden og bager brødet.  I kan som noget nyt bestille helt indtil kl. 8 om samme dag, som maden ønskes leveret på skolen. I kan læse mere på SKOLEMUMS og bestille skolemad her: https://skolemums.dk

Hvem træffer beslutningen om madordning? 

Det er skolebestyrelsen på de enkelte skoler, der tager stilling til spørgsmålet om, der skal tilbydes lokale morgenmads-, frugt- og skolemåltidsordninger. Er der madordning på skolen, er det også skolebestyrelsen, der løbende vurderer kvaliteten af ordningen. På de skoler der tilbyder madordninger, er ordningen et alternativ til de madpakker, som eleverne har med hjemmefra. Er der særlige madhensyn, eksempelvis allergivenlig kost eller fravalg af rituelt slagtet kød f.eks. halal eller lignende, som du ønsker tilgodeset i madordningen på dit barns skole, kan du kontakte skolelederen med henblik på at få forslaget drøftet i skolebestyrelsen.

Automater på skolen 

På skolens afdelinger står der automater med yoghurt og drikkevarer. Eleverne bruger brik til at betale ved automaterne. 

Eleverne kan få brik på kontoret, hvorefter I kan indsætte penge via http://horsens.cposonline.dk

I finder en vejledning til portalen nederst på denne side. Har I behov for support i forhold til portalen, bedes I kontakte Cpos Support på 71 99 54 45 mellem 8 og 16 på hverdage.

Dokumenter

Vejledning_Chip og portal.pdf

Shape Created with Sketch.