Madordning på Østerhåbskolen
Østerhåbskolen samarbejder med skolemad.nu fra august 2024. Leverandøren til skolen er Ollis Diner.
Bestilling foregår på skolemad.nu eller via appen med samme navn. Der kan bestilles mad indtil kl. 7 samme dag, som maden ønskes leveret på skolen.
Vedledning til at oprette sit barn til skolemadsordningen er vedhæftet nederst på siden.
Hvem træffer beslutningen om madordning?
Det er skolebestyrelsen på de enkelte skoler, der tager stilling til spørgsmålet om, der skal tilbydes lokale morgenmads-, frugt- og skolemåltidsordninger. Er der madordning på skolen, er det også skolebestyrelsen, der løbende vurderer kvaliteten af ordningen. På de skoler der tilbyder madordninger, er ordningen et alternativ til de madpakker, som eleverne har med hjemmefra. Er der særlige madhensyn, eksempelvis allergivenlig kost eller fravalg af rituelt slagtet kød f.eks. halal eller lignende, som du ønsker tilgodeset i madordningen på dit barns skole, kan du kontakte skolelederen med henblik på at få forslaget drøftet i skolebestyrelsen.
Automater på skolen
På skolens afdelinger står der automater med yoghurt og drikkevarer. Eleverne bruger brik til at betale ved automaterne.
Eleverne kan få brik på kontoret, hvorefter I kan indsætte penge via http://horsens.cposonline.dk.
I finder en vejledning til portalen nederst på denne side. Har I behov for support i forhold til portalen, bedes I kontakte Cpos Support på 71 99 54 45 mellem 8 og 16 på hverdage.